مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


 جواد کاظميان که اولين گل پرسپوليس در ليگ برتر دوازدهم را به ثمر رساند، با اين گل نام خودش را به عنوان گل‌زن‌ترين بازيکن پرسپوليس در تاريخ ليگ برتر ثبت کرد. گل جواد به نفت آبادان، سي‌امين گل او براي پرسپوليس در مسابقات ليگ برتر است. پس از کاظميان، کريم باقري با 29 گل زده نفر دوم است و سهراب انتظاري هم با 27 گل سومين نفر است.

همچنين بازي مقابل نفت آبادان، صد و يکمين مسابقه‌اي بود که کاظميان در آن پيراهن پرسپوليس را مي‌پوشيد. کاظميان در مورد شکستن رکورد کريم باقري مي‌گويد: «من خوشحالم که اين عنوان را به دست آوردم. از نظر آماري عملکرد خوبي داشتم ولي من کجا و کريم باقري کجا. آقا کريم دوست و بزرگ من است و من حتي ذره‌اي خودم را با او قابل مقايسه نمي‌دانم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com